Revoluční a tematické PR články za skvělé ceny
Uvažujete nad tím, že byste investovali do SEO optimalizace, a spolu s tím i do tvorby PR článků? Optimalizace jde s PR články ruku v ruce. Pokud budete chtít provést optimalizaci, tak se bez těchto článků neobejdete. V dnešní době můžeme PR články rozdělit do dvou kategorií, a to na tematické a revoluční. Oba dva typy jsou velmi efektivní a hlavně z hlediska vyhledávačů plně vyhovující. Dříve měli klasické PR články problémy s duplicitou, s těmito moderními typy to ale nehrozí, protože každý článek je originál, který píše člověk, nikoliv který generuje generátor textu.
Seznamte se s cenami
Když hovoříme o cenách, je potřeba rozlišit revoluční a tematické PR články. Revoluční jsou výrazně levnější, za tematické si naopak připlatíte. Je to hlavně tím, že tematické PR články jsou do budoucna mnohem silnější a efektivnější. Publikují se totiž na tematicky zaměřené blogy a magazíny, což ještě zvyšuje jejich efektivitu. Cena se v tomto případě pohybuje na minimálně tisíci korunách. PR články jsou levnější, jsou dokonce nabízeny v různých balíčcích, které se liší podle toho, kolik balení obsahuje článků:
– PIKO – 10 článků za 1400 Kč
– MILI – 25 článků za 3000 Kč
– MEGA – 50 článků za 5500 Kč
– GIGA – 75 článků za 7500 Kč
– TERA – 100 článků za 9000 Kč
– PETA – 150 článků za 12000 Kč
– EXA – 200 článků za 14000 Kč
Z ceníku můžete snadno vyčíst, že cena za jeden revoluční článek se pohybuje od sedmdesáti do sto čtyřiceti korun. Je tedy více než zjevné, že čím větší počet článků si objednáte, tím více ušetříte. Proberte tedy s odborníky ze společnosti SEOlight s.r.o. množství klíčových slov a hlavně jejich přesnou podobu. Je potřeba je vybírat nikoliv jenom podle zaměření webu jako takového, ale také hlavně podle statistik Googlu a Seznamu, aby byla klíčová slova co nejrelevantnější.